Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted by on Jun 10, 2017 in News | 0 comments

An agent of Pakistani intelligence agencies Nizamuddin was shot dead by BLA fighter in Kharan

An agent of Pakistani intelligence agencies Nizamuddin was shot dead by BLA fighter in Kharan

Kharan: An agent of Pakistani intelligence agencies Nizamuddin was shot dead by BLA fighter in Kharan city.  He was involved in various crimes including abduction and killing of Baloch civilians.
 
بلوچ لبریشن آرمی کے ترجمان جئیند بلوچ نے نامعلوم مقام سے سیٹلائٹ فون کے زریعے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ گزشتہ شب خاران شہر میں ریاست کے سامنے سرنڈر کردہ ریاستی سردار نظام الدین کو ہمارے سرمچاروں نے فائرنگ کرکے ہلاک کردیا جو کہ سرنڈر کے بعد ریاستی فورسز کے ساتھ مل کر بلوچ قوم اور بلوچ قومی تحریک کے خلاف دن رات سرگرم عمل تھا اور خاران و اردگرد کے علاقوں میں بلوچ نوجوانوں کے اغواء و تشدد، بلوچوں کے گھروں پر چھاپے سمیت کئی ناروا حرکات میں ملوث تھا ۔ مذکورہ وطن فروش کا ایف سی کرنل خاران سے قریبی تعلقات تھے جس کے بنا پر اسے کام کرنے کے لئے ریاستی فوجی اداروں نے سرکاری پروٹو کول و گاڑی مہیا کیا تھا سرنڈر کے بعد ریاستی فوجی اداروں نے دیگر مقامی غدار قبائلی متعبروں کے ساتھ مل کر نظام الدین کو علاقے میں بلوچ قوم کے مزید استحصال کے لئے کٹھ پتلی سردار بنایا تھا۔
ترجمان نے مزید کہا کہ نظام الدین کو ہلاک کرتے وقت اس جگہ موجود ایک بچے کے زخمی ہونے پر ہم افسوس کا اظہار کرتے ہیں اور اسی موقع پر ہم ایک مرتبہ پھر بلوچ قوم کو سختی سے تنبیہ کرتے ہیں کہ وہ ریاستی فورسز اور نظام الدین جیسے غدار و و طن فروشوں سے دور رہیں کیونکہ ہمارے سرمچار ان پر کسی بھی وقت کسی بھی طریقے سے حملہ کرکے انھیں اسی طرح عبرناک موت سے دوچار کردینگے۔

 

Kharan: An agent of Pakistani intelligence agencies Nizamuddin was shot dead by BLA fighter in Kharan city. #Balochistan

— BalochLiberationArmy (@BalochArmy) June 10, 2017

 

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>